"İnsanların bu kadar kötü olacağını bilseydim yaşamayı istemezdim. Meğer hayat, iyilikle kötülüğün o bitmek bilmeyen savaşını izlediğimiz devasa bir sahneymiş. Perde hiç kapanmıyor, alkışlar ise hep yanlış kişilere gidiyor. Başta bu adaletsizlik karşısında yok olmayı diledim; ancak sonra anladım ki, kötülüğün bu kadar hoyratça sergilendiği bir dünyada, sadece 'iyi kalabilmek' bile en büyük devrimmiş. Artık dünyayı değiştirmek için değil, dünyanın beni değiştirmesine izin vermemek için yaşıyorum."