Demir

Demir
Kendine iyi bak, Bir daha hiç bir ana doğurmaz seni...
Yok
“Ne kadar kötü olursa olsun her insanın içinde biraz merhamet, bir parça iyilik yok muydu?”
Edebiyat
Reklam
O kadar çok kötülükle, o kadar çok acıyla, o kadar çok alçaklıkla karşılaşıyoruz ki, sanırım zihnimiz hepsini unutmak istiyor.
Edebiyat
Hayatı boyunca kanuna karşı gelmiş bir kabadayı bile adaletsizlikten şikayet ediyorsa vay halineydi bu ülkenin.
Edebiyat
Millet birbirine sarılmayı unuttu, birbirinin gözünün içine muhabbetle bakmayı, birbirlerine sevgi duymayı, saygı duymayı. İnsanlar insan olmayı unuttu...
Edebiyat
Reklam