❤️Hani böyle karanlık bir gecede bir yokuş inerken bir köşeyi dönersin, deniz çıkar ya karşına, sonra o denizde bir gemi belirir. şıkır şıkır ışıklarla gelip geçer. sen sevinirsin, hiç nedensiz. seni tanıdığımdan beri hep bir gemi geçiyor içimden hep ama. aşkım benim, yurdanur'um..."
“Kış iyice geliyor artık. Biraz sonra Suna abla gelecek ve bana soba yakmayı öğretecek. Bakalım Mehmet’e kışın aşık olmak nasıl bir şeymiş…”❓
#ÇemberimdeGülOya❤️