Seda Erman

Seda Erman
@SEDAsiz
Unutulmak, okuduğun bir kitabın sayfasına yazılmış not gibidir... O kitabı eline alıp sayfaları karıştırırken rastladığında, yazdığını hatırlarsın... İşte ben arada sırada hatırlanan müsvedde bir notum.
12 Şubat 1985
9 okur puanı
Ekim 2023 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Roman öneriniz var mı?
Merhaba kitapdostları🙋🏻‍♀️ Dizi/Filmler de geçen önere bileceğiniz kitaplar varmı?
❤️Hani böyle karanlık bir gecede bir yokuş inerken bir köşeyi dönersin, deniz çıkar ya karşına, sonra o denizde bir gemi belirir. şıkır şıkır ışıklarla gelip geçer. sen sevinirsin, hiç nedensiz. seni tanıdığımdan beri hep bir gemi geçiyor içimden hep ama. aşkım benim, yurdanur'um..." “Kış iyice geliyor artık. Biraz sonra Suna abla gelecek ve bana soba yakmayı öğretecek. Bakalım Mehmet’e kışın aşık olmak nasıl bir şeymiş…”❓ #ÇemberimdeGülOya❤️
iyi ki
Bana iyi geliyorsun sen... Ya hastaydım Haberim yoktu… Ya yastaydım Hüznüm çoktu... Bana iyi geldin sen... Gitme... İyi ki geldin sen…. Atilla Arifhan #SığınağımKitaplar⛺
“benim yaşımda aşk, kimin kollarında öleceğine karar vermektir. aslında her yaşta öyledir.” • ruhi mücerret | murat menteş