Unutulmak, okuduğun bir kitabın sayfasına yazılmış not gibidir...
O kitabı eline alıp sayfaları karıştırırken rastladığında, yazdığını hatırlarsın... İşte ben arada sırada hatırlanan müsvedde bir notum.
❤️Hani böyle karanlık bir gecede bir yokuş inerken bir köşeyi dönersin, deniz çıkar ya karşına, sonra o denizde bir gemi belirir. şıkır şıkır ışıklarla gelip geçer. sen sevinirsin, hiç nedensiz. seni tanıdığımdan beri hep bir gemi geçiyor içimden hep ama. aşkım benim, yurdanur'um..."
“Kış iyice geliyor artık. Biraz sonra Suna abla gelecek ve bana soba yakmayı öğretecek. Bakalım Mehmet’e kışın aşık olmak nasıl bir şeymiş…”❓
#ÇemberimdeGülOya❤️
Bana iyi geliyorsun sen...
Ya hastaydım
Haberim yoktu…
Ya yastaydım
Hüznüm çoktu...
Bana iyi geldin sen...
Gitme...
İyi ki geldin sen….
Atilla Arifhan
#SığınağımKitaplar⛺