Tabii ki kıt kanat yaşayacağız,ama mesut olacağız; yani bir masal olmayacak tabii,bizim mutluluğumuz kitaplardakine benzemeyecek:Biz gerçekten mutlu olacağız!..
Söylesenize, neden hiçbirimiz birbirimize kardeşçe davranmıyoruz? Neden en iyi insanlar bile sanki hep başkalarından bir şeyler gizler, hep susar? Sözlerinin yel olup gitmeyeceğine emin olduğun zamanlarda bile neden yüreğinden geçenleri dosdoğru söyleyemezsin?