S...

S...
@S_1111
@S_1111·
·
sabitlendi
𝐙𝐨𝐫 𝐨𝐥𝐚𝐧 𝐡𝐞𝐫ş𝐞𝐲𝐢𝐧 𝐬𝐨𝐧𝐮 𝐠ü𝐳𝐞𝐥𝐝𝐢𝐫. 𝐓ı𝐩𝐤I 𝐲𝐚ş𝐚𝐦ı𝐧 𝐬𝐨𝐧𝐮𝐧𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐚𝐜𝐚𝐤 "ö𝐥ü𝐦"𝐠𝐢𝐛𝐢.☯︎
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Belki bugün edilen bir dua yarın kabul olacaktır. Bu yüzden her zaman umut vardır."
"Nefrete sevgiden fazla güvenirim. Çünkü nefretin sahtesi olmaz!"
ölüm nedir ? dönüşü olmayan tatil peki sevgi nedir ? gençliği mahf eden katil.
Şiir
"𝐎𝐲𝐬𝐚 𝐊𝐢 𝐒𝐢𝐲𝐚𝐡ı𝐧’𝐝𝐚 𝐁𝐢𝐫 𝐑𝐞𝐧𝐠𝐢 𝐕𝐚𝐫𝐝ı; 𝐕𝐚𝐳𝐠𝐞ç𝐦𝐢ş İ𝐧𝐬𝐚𝐧𝐋𝐚𝐫ı𝐧 𝐓𝐚şı𝐝ığı, 𝐔𝐦𝐮𝐭𝐋𝐚𝐫 𝐆𝐢bi...