Şükran Atay

Şükran Atay
MEB dışında Öğretmen
AHBVÜ/İF
Mardin, 11 Haziran
213 okur puanı
Aralık 2021 tarihinde katıldı
Şeytan diyor ki: «Aç pencereyi; Bağır, bağır, bağır; sabaha kadar.»
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
«Ölüm Allahın emri, Ayrılık olmasaydı.»
Hiçbir şeyden çekmedi dünyada Nasırdan çektiği kadar; Hattâ çirkin yaratıldığından bile O kadar müteessir değildi; Kundurası vurmadığı zamanlarda Anmazdı ama Allahın adını, Günahkâr da .sayılmazdı. Yazık oldu Süleyman Efendi'ye.
Kimse duymadan ölmeliyim Ağzımın kenarında bir parça kan bulunmalı. Beni tanımayanlar «Mutlak birini seviyordu» demeliler. Tanıyanlarsa, «Zavallı, demeli, Çok sefalet çekti...» Fakat hakiki sebep bunlardan hiçbirisi olmamalı.
"Aşk, karşılıklı duyumlar, uyumlar isteyen bir ilişkidir."