Luna

Luna
@S_Savage
Rawenclaw
En Büyük kitap çekilişi
“#EvdeKal” çağrısına kitap çekilişi ile destek oluyorum. Evde Kalın ve kitap okuyun diye ; 1- Nutuk ( M.KEMAL ATATÜRK ) 2- Sevda sözleri ( cemal Süreyya ) 3- Böyle Söyledi Zerdüşt ( nıetzsche ) 4- Dönüşüm ( Franz Kafka ) 5- İtiraflarım ( Tolstoy ) 6- Aşk buralara nah uğrar ( son cengiz aydın ) 7- Leyla ile Mecnun ( Burak aksak ) 8- Piraye de Nazım olmak ( Nazan Arısoy ) 9- Oyunlarla yaşayanlar ( Oğuz Atay ) 10- Aylak Adam ( Yusuf Atılgan ) 11- Merlin ( t.a. barron ) 12- Kaç gibi özlersin ? ( Öykühane ) 13- Hayvanlardan Tanrılara Sapıens ( noah harrarı ) 14- Homo Deus ( noah harrarı ) 15- Henüz vakit varken gülüm ( Nazım Hikmet ) 16- Yer altından notlar ( dostoyevski ) 17- Üstü kalsın ( cemal Süreyya ) 18- Eylül ( Mehmet Rauf ) 19- Babalar ve Oğullar ( Turgenyev ) 20- Bazı yollar yalnız yürünür ( özgür bacaksız ) 21- Şah mat ( m. Mazzanti ) 22- Yine de sevdik ( Miraç Çağrı Taner ) 23- Yıldızlar sönünce ( Ahmet Demir ) 24- Peki ( Cihad kök ) 25- Bana bir aşk zaman ver ( Özgür Gümüşsoy ) 26- Galata sokağı ( Furkan Taha postallı ) 27- Panşehir ( Gökhan inesi )
Edebiyat
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
• Dünyayı yaşanmaz hale getiren biziz. Dünyanın dengesini bozmak için cinayet işlememiz veya hırsızlık gibi büyük kötülükler yapmamız da gerekmiyor. Her bir insanın kalbini bilerek kırdığımızda ve bundan keyif aldığımızda,her fazladan bir şeyler biriktirmeye çalıştığımızda, her 'niye onda var bende yok' dediğimizde,her içimizi yiyip bitiren hırslara kapıldığımızda biraz daha bozuyoruz dengeyi. Ve fakat asıl bozulanın bizim bünyemiz olduğunu fark etmiyoruz bile. Sonra gelsin hastalıklar,gitsin felaketler,kaosun içinde boğuşup duruyoruz işte... Oysa biraz hırslarımızdan arınabilseydik, birazcık egomuzu törpüleyebilseydik dünya hepimiz için daha yaşanılası bir yer olabilirdi. Aldığımız her yaşta olduğu gibi bize bahşedilen her ânda da bir ödevimiz var. Yaşadığımız sürece böyle olacak. Bu şuuru kaybettiğimizde sinsice kalbimize sızan kötülüklere iyi kılıflar bularak dengeyi bozmuş olacağız." | Neşe Kutlutaş- Compañero Rosita |
Edebiyat