Sadece son 24 saatte yaşadıklarımı, tadını çıkararak, yavaş yavaş bir daha anımsamak istiyordum. Böyle bir şey yapan insan geçmişin büyüsüne kapılarak kendini aldatıyor olabilir. Fakat gerçeği kavrayabilmesi için belki yüreğinin yanması gerekiyordur!
Kimi insanlar vardır inatçı düşlemlerinden ömür boyu vazgeçmezler. Kendilerini ilgilendirmeyen, rahatsız etmeyen olayları pek umursamazlar. Bu olaylar gözlerinin önünde gerçekleştiğinde ve onları çok rahatsız ettiğinde ise sonsuz bir tutkuyla heyecanlanırlar. Gerektiğinde hiç ilgilenmemiş oldukları konuların üzerine çok yersiz bir abartı ve öfkeyle giderler.