..ne mutlu - bu dünyanın kibirli tanrılarına ve amirallerine boyun eğmez benliğiyle karşı duranlara. Ne mutlu aşağılık adi dünyanın gemisi ardında batarken güçlü kollarının desteğiyle yukarıda kalanlara.
Yazıklar olsun şöhretine iyilikten daha fazla önem verenlere! Yazıklar olsun bu dünyada onursuzluğa yaltaklanana! Yazıklar olsun başkalarına vaaz verip kendileri serseri olanlara."