Betsi..

Betsi..
@S_oz
Biliyor musun, iki insanın arasında, birbirine kızgın olmanın da bir değerinin kalmadığı anlar oluyor. Ve bu, çok hazin bir an.
Sayfa 274 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Reklam
İnsanların içine doğdukları uyuşuk, derin düzeni eşelemek iyi değildir.Bazen bir kaza, beklenmedik bir yön değişikliği, alışılmadık bir ilişki yaşanır ve insan uyanıp etrafına bakar. Sonra bir daha yolunu bulamaz.
Sayfa 181 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
İnsan bir süre yalnızlığı ceza gibi algılıyor; yetişkinlerin yan odada sohbet edip eğlenirken karanlık odada tek başına bırakılan bir çocuk gibi. Fakat günün birinde sen de yetişkin oluyorsun ve yalnızlığın, hakiki, bilinçli tek başınalığın bir ceza, yaralı, hastalıklı bir kendini çekme, bir münzevilik değil, tek onurlu durum olduğunu fark ediyorsun. İşte o zaman yalnızlığa katlanmak da o kadar zor olmuyor. Daha temiz havada yaşamak gibi bir şey.
Sayfa 129 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu

Betsi..

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.·
4 günde okudu
·
2021 20. kitabı
Semih Tuğrul
7.3/10 · 57 okunma