"Sadakat konusunda ne çok yaygara yapıyor insanlar!" diye haykırdı Lord Henry. "Aşk bile salt fizyolojik bir hadiseyken; özgür irademizle hiçbir ilgisi yokken..."
Gençler sadık olmak ister, olamazlar; yaşlılar sadakatsizlik etmek ister, edemezler. Bütün mesele bu.
Her zaman ne kötü bir sözdür! Duyunca tüylerim diken diken olur. Kadınlar bu kelimeyi kullanmaya bayılır. Yaşadıkları her aşkı sonsuza dek sürdürmeye çalışarak mahvederler.