"Kuvvetli, kararlı bir babamız olsun, bize neyi yapıp neyi yapmayacağımızı söylesin isteriz. Niye? Neyi yapıp neyi yapmayacağımıza, neyin ahlaklı ve doğru neyin günah ve yanlış olduğuna karar vermek zor olduğu için mi? Yoksa suçlu ve günahkar olmadığımızı işitmeye her zaman ihtiyaç duydugumuz için mi? Bir babaya ihtiyacı her zaman mı vardır?
Yoksa kafamız karıştı, dünyamız dağıldı, ruhumuz daraldığı vakit mi isteriz babayı?"
Sizce neden isteriz? Yorumlarda bulusalim