Sade

Sade
@Saadetdal
"yorgunum ama,hayallerim var"
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bu fâni âlem için beklentiye giren kalbime de kırgınım." ~Cahit Zarifoğlu
Cennet de cehennem de içimizde...
İnsan hiçbir şeye alışmamalı.
Puan vermedi
Güzel günler çabuk geçer "içimiz hep bir hoşçakal ülkesi " sevgili yazar Cahit Zarifoğlu nede içimize dokunmuş meğer aklımız yormadan kitaplara dökmüş yeterince yorulmuş gibi ne güzel zarif bir cümle bütün hayatı bu cümleye eklemiş gibi ruhuma dokundun .severek okudum okuyun anlatın
Alıntı
Yedi Güzel AdamCahit Zarifoğlu · Beyan Yayıncılık · 202321,7bin okunma