Sabiii_blog

Sabiii_blog
@Sabiiii
Eyni həyata iki fərqli baxış. Deməli, mümkündür. Deməli, eyni şeyi iki tamam fərqli baxış bucağından görmək olar. Əsas məsələ də elə bu idi. Necə olur ki, yarıya kimi su ilə dolmuş stəkanın bəziləri dolu, bəziləri isə ancaq boş tərəfini görürlər?!
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Mutlu mu olmak istiyorsun, kimseden bir şey bekleme...
Çirkin bir kalbin içine uyanık bir ruh koymak niçin? Beğenilmediğini, her yerde, her şeyde ihmal edildiğini daha çabuk fark etsin diye mi? Çirkinin ağzındaki güzel söz, acizin ağzındaki haklı söz kadar faydasız bir şeydi...
Ne demişti Cahit Zarifoğlu; Güzel insanlar biriktirin. "Nasılsın?" yerine "Yüreğin iyi mi?" diye sorsunlar.. Yüreğiniz iyi olsun..
'' Düşünmek, ruhun kendi kendine konuşmasıdır.''