Bir tane daha olsa bizden o zaman bilebilirdik gerçekten doğru yapıp yapmadığımızı.Ne ki tek bir hayat var ve hep iki seçenek. Yazık ki biz o seçeneklerin hep bir tanesini bilebiliyoruz…Hiç bilemeyeceğiz;elimizden gelen mi buydu yoksa korkularımız ve yalancı sınırlarımız yüzünden mi böyleyiz?