Erkekler belki daha çok para kazanmak,daha başarılı olmak için çalışır.Ama kızlar,lisede derslerine de işyerindeki ödevlerinede bunun için daha çok çalışır;ele geçirilmemek için! Hırçınsak bu yüzden.Yalan söylemeyi iyi biliyorsak budur sebebi.Yaşamaya çalıştık. Biz aslında başlangıçta,canlı, kocaman gözlü, korkusuz kız çocuklarıydık.