Sabina

Sabina
@Sabina_0
Bütün umudum kendime
Ankara
Azerbaycan, 24 Ocak 2001
4 okur puanı
Kasım 2023 tarihinde katıldı
KARANLIGA YILDIZ OLMAK Bazen, her şey ters gider, Engel olamazsın... Gizli bir el, seni öylece dibe çeker , Boğulacak gibi olursun. Öylece kalverirsin, karanlikta... Iste o an iki seçenekten başka bir şey kalmaz, avuçlarında, Ya boyun eğer, Karararak, kaybolursun karanlikta Ya da direnir, Yildiz olursun karanliga...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
mesafeyi şöyle özetliyor: "Lütfen daha az sevgi ve biraz daha fazla saygı." Sevginin ne olduğu herkes için bu kadar farklıyken, saygıdan daha tutunulur bir dal oldugunu hiç sanmıyorum, herkesi ömür boyu saygıya davet ediyorum”
ihtiyarlar haklıymış buna inanabiliyor musun? Bir de şunlar varmış: Büyük bir savas görmüş hiç kimse, artik görmemiş gibi yapamazmış. Bir savastan çıkmış hiç kimse, artik aynı kişi olamazmış. Kazanmak kaybetmek gibi olaylar komple yalanmış . En önemlisi, "Ben elimden geleni yaptim" kadar güzel cümle yokmuş, tam buradan devam edeceğiz Osman.
Sana yazmaya bağladığım ilk günden beri sana yazmaktan kaçmaya çalışıyorum . Bu uğurda ne kavgalar verdim bir bilsen. "Yok," dedim, "Bitti," dedim, "Öyle biri yok benim için, o defter kapanmistir!" dedim ama kimseye dinletemedim. Madem öyle, ben de artik ters yöne koşacağım , ömür boyu sana yazacağım
Ben farklı bir şey deniyorum. Günün belli saatlerini bir ağaçmışım gibi geçirmeye çalışıyorum . Karşıma geçip bir ağaç oluşuma bakiyorum. Kırılıp gölgeme dökülen dallarımı toplayıp tek tek yakiyorum. Böyle ufak tefek yangınlarla içimi biraz da olsa ferahlatıyorum. Ama bunun da bir tehlikesi var tabii. Atese uzun sure bakinca, ateş de sana bakıyor