Sabina

Sabina
@Sabina_0
Bütün umudum kendime
Ankara
Azerbaycan, 24 Ocak 2001
4 okur puanı
Kasım 2023 tarihinde katıldı

Sabina

, bir kitabı okumaya başladı
Nuray Üstündağ
7.8/10 · 4 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
KARANLIGA YILDIZ OLMAK Bazen, her şey ters gider, Engel olamazsın... Gizli bir el, seni öylece dibe çeker , Boğulacak gibi olursun. Öylece kalverirsin, karanlikta... Iste o an iki seçenekten başka bir şey kalmaz, avuçlarında, Ya boyun eğer, Karararak, kaybolursun karanlikta Ya da direnir, Yildiz olursun karanliga...

Sabina

, bir kitap okudu
10/10
·129 syf.·
Beğendi
·
26 saatte okudu
·
2024 2. kitabı
Aylin Balboa
8.4/10 · 13,8bin okunma
mesafeyi şöyle özetliyor: "Lütfen daha az sevgi ve biraz daha fazla saygı." Sevginin ne olduğu herkes için bu kadar farklıyken, saygıdan daha tutunulur bir dal oldugunu hiç sanmıyorum, herkesi ömür boyu saygıya davet ediyorum”
ihtiyarlar haklıymış buna inanabiliyor musun? Bir de şunlar varmış: Büyük bir savas görmüş hiç kimse, artik görmemiş gibi yapamazmış. Bir savastan çıkmış hiç kimse, artik aynı kişi olamazmış. Kazanmak kaybetmek gibi olaylar komple yalanmış . En önemlisi, "Ben elimden geleni yaptim" kadar güzel cümle yokmuş, tam buradan devam edeceğiz Osman.