Ben farklı bir şey deniyorum. Günün belli saatlerini bir ağaçmışım gibi geçirmeye çalışıyorum . Karşıma
geçip bir ağaç oluşuma bakiyorum. Kırılıp gölgeme
dökülen dallarımı toplayıp tek tek yakiyorum. Böyle ufak tefek yangınlarla içimi biraz da olsa
ferahlatıyorum. Ama bunun da bir tehlikesi var tabii.
Atese uzun sure bakinca, ateş de sana bakıyor