📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanca yaşamak mümkün mü diye düşünürken nitelikliklerinden soyutlandırılmış ve adeta birer nesneye dönüşmüş insanlığın içerisinde sadece var olduğumu hissediyorum. Ama bu ne türden bir yaşamak? Mekanikleşmenin bu denlisini kaldıramıyorum.
“Devletin amaçları ve araçları kendine özgüdür;bu yüzden meşruluğu da kendine özgüdür ve bir dış gücün onayını gerektirmez.Dolayısı ile devlet bağımsız olduğu gibi özerktir de:O ne dindir ne ahlak ne bilim.”