Hayatta bazı şeylerin kısmet olduğuna artık çok inanıyorum. Nasip diye birşey var ya hani. Ne yaparsan yap, ne kadar seversen sev ondan öteye geçemediğin... İşte bende geçemedim o nasipten öteye. Çok sevdim, çok istedim, uğruna çok gözyaşlarıyla Dua ettim.
Olmadı, olduramadım. Nasibime koyamadım...