“
Üremenin hayatın tek anlamı olmadığını gözlemlemiştim.zira sadece kendini yeniden üretmeyle anlamlı hale gelebilseydi hayatın kendisi anlamsız olurdu!”
“Mutluluk ummuyorduk,bize cesaret veren ve özverilerimize ve ölümlerimize anlam yükleyebilecek olan şey mutluluk değildi ama yine de mutsuzluğa hazır değildik!”
“Tüm bu yaşananlardan,dünyada iki insan ırkı olduğu sonucuna varabiliriz.Sadece iki:Düzgün insanların oluşturduğu “ırk” ve ahlaksızların “ırkı”.İkisi de her yerdeydi,toplumdaki tüm gruplara sızmış haldelerdi!”