"Korktuğunda gözlerini açman değil kapatman gerekir, gazeteci kız."
"Ama o zaman yine karanlık olur ki. Ben... Ben hep aydınlık olsun istiyorum."
"Aydınlık..." dedi, kendi kendine hayıflanır gibi.
"Sanırım vaat edemeyeceğim tek şey."
Sonrasındaysa ağzından ilk defa adım döküldü an.
"Deniz..."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir kuşun yumurtayı çatlatmadan doğamayacağını, bir çiçeğin toprağı delmeden filizlenemeyeceğini, bir dağın depremler olmadan şekillenemeyeceğini ve bir insanın sarsılıp sendelemeden ayakta kalamayacağını biliyordum."
"...Ve eğer o gün geldiğinde bu savaşı kazanan ben olursam, o gün tüm bu pislikten kendimi sıyırmayı başarabilmişsem, artık arkanı gözlemek yerine yanında yürüyebileceksem, o gün geldiğinde trafik polisi tarafından durdurulmak benim için sorun olmazsa, eğer o gün kelepçe bileğime değil de parmağıma yakın olursa, işte o gün... O gün evde ol Deniz! O gün mutlaka evde olman gerekiyor, anlaştık mı?"