Sacide İLHAN

O anlattığım adam var ya, karısını döverken çırılçıplak soyunur kadını da soyarmış. Neden, biliyor musun? Hemen akla gelebileceği gibi sapıklıktan değil. Kadının feryatlarını duyan kimse içeri girip onu rahat rahat dövmesine engel olmasın diye. Erkekler içeri adımını atamazmış kadın çıplak diye, kadınlarda erkek çıplak diye giremezmiş. Şu şeytani aklı görüyor musun?
Sayfa 46·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hele namus meselesi olunca, Kimsenin aklına silahtan başka bir şey gelmiyor.
Sayfa 45·Kitabı okudu
Düpedüz sarıl bana dedikten sonra, Sarılmanın ne anlamı kalır..!
Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmakta... Hatta sevda yüzünden ölmek de ayıp değil, Bütün iş, tahirle zühre olabilmekte, Yani yürekte... Mesela, bir barikatta dövüşerek Mesela, kuzey kutbunu kefşe giderken, Melesa, denerken damarlarında bir serumu Ölmek ayıp olur mu? Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da... Hatta sevda yüzünden, ölmekte ayıp değil Seversin dünyayı doludizgin, Ama o bunun farkında değildir Ayrılmak istemezsin dünyadan, Ama o senden ayrılacak. Yani sen elmayı seviyorsun diye, Elmanın da seni sevmesi şart mı? Yani, tarhir'i Zühre sevmeseydi, artık Yahut hiç sevmeseydi, Tahir ne kaybederdi Tahirliğinden? Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da... Hatta sevda yüzünden ölmek de ayıp değil...