Kupa kizi

Kupa kizi
@Sacidekinaci
SERENAD !!!
2/10
·481 syf.··
2020 146. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 28 Ekim 2020 16:44
·
# Serenad, son derece popüler olan ve bu hali uzun süredir değişmeyen bir kitap. Birçok arkadaşım tarafından tavsiye edilmiş ve 1K uygulamasında dahi çok okunan kitaplar arasına girmeyi başarmış bir eser. Söz konusu Serenad olunca insanlar kitabı okuduğu gibi kitaptan alıntılar paylaşıp incelemeler yayınlamayı da hiç ihmal etmemiş. Kitapla alakalı yapılan yorum ve değerlendirmeler bende öylesine mükemmel bir Serenad beklentisi oluşturdu ki okuduğum kitabın gerçekten sizin bahsettiğiniz ve bu incelemenin hemen ardından başlayarak sayfanın sonlarına kadar uzandıktan sonra – güzelliği yeterli ifade edilememiş olacak ki - zavallı sayfayı da yırtıp geçerek sonsuza doğru uzayıp giden diğer “Mükemmel Serenad” incelemelerinizde konu aldığınız kitapla aynı olup olmadığından şüphe ediyorum. Konu olarak son derece ilgi çekici olmasına rağmen konuyu işleyişi kitabı çekilmez kılıyor. Hümanizm, insan sevgisi gibi birtakım değerlerin arkasından edilen laflar akıllara “Hümanist olmak bu mu?” sorusunu sık sık getiriyor. Burada kitap üzerinde bir ameliyat yapıp birkaç yeri neşterle alarak sizlere sunacak, sağını solunu kırparak düşüncem doğrultusunda kullanacak değilim. Bunu yapmam için hiçbir sebep de yok. Zülfü LİVANELİ’yi de tanımam etmem. Lakin kitapta milli manevi değerlerimizi neden bu kadar hor gördüğünü bir türlü anlayamıyorum. Belli dönemlerde yaşanan sıkıntılardan bahsedip Yahudi ve Ermenilerle ilgili üzüntülerini dile getiriyor olması gayet doğal. Anlamadığımız şu ki memleketlerinden gönderilenler, acı çekenler, yurtlarından sürülenler sadece onlar mı? Sırf Müslüman ve Türk oldukları için çeşitli işkenceler gören ve şansı varsa kurşuna dizilerek bir an önce öldürülen insanlarımız neden kitapta bir kez olsun geçmiyor! Merak etmeyin sayın
1000Kitap
SerenadZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2020164,2bin okunma
Kupa kizi
İncelemeyi kendim yazmışım gibi hissettirdi ,bu kitabı çok asiri bir şekilde beğenenler ya siyasi hislerle begeniyorlar ya da hayatlarında kanımca iyi yazılmış eserlere denk gelmemisler diye yorumladım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap çekilişi
📌Sevgili okurlar Aralık ayı kitap çekilişi olarak sizlere bu sefer Veba Geceleri adlı kitapla geldim. 📌Yine yapmanız gereken sadece yoruma KATILDIM demeniz yeterlidir. 🗓️Çekiliş sonucu Aralık ayının 30'unda açıklanacaktır. 🌿Şimdiden iyi okumalar dilerim ❗Not: Her katılımcı 1 kez yorum yapma hakkına sahiptir
1000Kitap
Kupa kizi
Katıldım