Sacide

Sacide
@Saciide
"Bereket versin Gökyüzünün tapusu yok, Herkes bakabilir. Bulutlara kimse el koyamaz Hayal kurma hürriyeti var."
Sayfa 128·Kitabı okudu
Reklam
"Kalkmalıyım, Dolaşmalıyım, Sokaklarda, parklarda. El sallamalıyım Giden trenlere, Kalkan vapurlara. Bilmeliyim, Gölgelerin boyundan, Saatin kaç olduğunu. Islık çalmalıyım. Türkü söylemeliyim Yol boyunca, Keyfimden ya hüznümden. Geçmiş günlerimi hatırlamalıyım, Dalıp dalıp akarsuya, Hayaller kurmalıyım, Güzel geleceğe dair. Yanımdan geçenler olmalı, Selâm almalıyım; Robenson'u düşünmeliyim, Garipliğini: Şükretmeliyim İnsanlar arasında olduğuma. Nedir ki eninde sonunda ölüm? Ayrı düşmek değil mi aşinalardan?"
Sayfa 122·Kitabı okudu
"Neden sonra farkına varıyorsun Etrafındaki korkunç ıssızlığın. Yâr olsun, dost olsun, ne arıyorsun, Adresi belli mi vefasızlığın? Aşk, dostluk!.. Hepsi dökülür yapraklar! Çıplak bir ağaç durgun suda aksin. Yalnızlık dediğin hayatta başlar; Kabir boyunca devam etmek için."
Sayfa 117·Kitabı okudu
"Yattın mı yalnızlık; Yolculuk sanırsın Issız deniz dibi. Kalksan kalabalık; Ormanda ağaçsın, Bir gölge sahibi. Duy rüzgârı dal dal, Her yaprağında gün; Çiçek aç, yemiş ver. Gerçek yahut masal, Güzel geçsin ömrün; Hâtırası yeter."
Sayfa 117·Kitabı okudu
"Kar olmuş yağıyorum, Kimse farkında değil, Dağlara, ovalara, şehirlere."
Sayfa 108·Kitabı okudu
Reklam