Toplumun "efendi adam" diye yücelttiği rolün, aslında nasıl bir zayıflık, bastırılmışlık ve onay ihtiyacına dönüştüğünü çok net ortaya koyan bir kitap. Erkek olmak; kendi değerini başkalarının onayına bırakmamakla başlar. Bu kitap da tam olarak, “iyi görünmek” uğruna kendini kaybeden erkeklerin hikâyesini anlatıyor. Okuyana ayna tutuyor: Sevilmek için değil, saygı görmek için yaşa.
Bir adam kendini feda etti.
Bir aşk, iki şehir ve onurlu bir son.
Bazı kitaplar sadece okunmaz, insanı değiştirir.
Klasiklerin ağırlığına hazır olmayanlar, sadece kapaklarına bakarlar.