Daha yarısına gelmedim ama...
Kafam karıştı açıkcası.
Kitabın adı "RABBIN İÇİN sabret" ama şimdiye kadar hiç içiniz daralırsa, bunalırsanız 'iki rekat namaz kılın', 'bir sayfa olsun Kuran-ı Kerim okuyun.' ya da 'dua edin' demedi.
Hep kendi terapilerinden bahsediyor.
Sonra da telefon numarası koymuş
Sizin sorunlarınız var ve bunları çözmek için bana muhtaçsınız diyor sanki.
Umarım hakka girmiyorumdur.
Düşüncelerim⬆
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Konusunu ,kurgusunu ,hikayesini sevdim ama anakarakter daha doğrusu anakarakterin kişiliği kafamı karıştırdı. Sanki belirli hatlarla çizilememiş gibiydi. Davranışları tutarsızdı. Farklı olaylar karşısında verdiği tepkiler sanki aynı insana ait olamazmış gibi geliyor bana. Düşünceleri sanki aynı zihnin ürünü olamazmış gibi geliyor.
Yazarın sonraki kitapları daha da güzel olur İnşaAllah.
FesleğenHikmet Anıl Öztekin · Hayy Kitap · 201717,2bin okunma
Dini ögelerden, Mevlana'dan, Şems'den bahsediyor ama...
-Sabah erkenden kalkıyor sabah namazını kılacağına yoga yapıyor. Bir saat yoga yapacağına beş dakikada sabah namazını kılsan emin ol daha rahatlatıcı olur.
-Hiç tanımadığı bir kızla başına ne geleceğini bilmediği, ne yaşayacağını bilmediği bir yolculuğa çıkıyor. Mesneviden birbirinden güzel öğütler biliyor, anlatıyor ama o kızın ona haram oluğunu bilmiyor.
Büyüklerimizin belki de daha önce hiç duymadığım birbirinden güzel kıssalarını, öğütlerini, cümlelerini buldum bu kitapta. Ama bir o kadar da birbiri ile çelişen öge ve kafa karışıklığı...
Sahabe hayatı sanırım bundan daha başka daha yüreğe dokunacak cinsten anlatılamazdı. Okurken sanki kitabın içinde yaşıyormuş gibi oldum. Hz. Zeynep kanlı canlı benimle gibiydi.
Zeynep'in iman gücü, sabrı, teslimiyeti, yardımseverliği, tebessümü...