K.

K.
@Sadeceokur_2
"Bazen ne hissettiğini unutmalı, neyi hakettiğini hatırlamalısın."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bu dünyadaki en güzel sey birinin seni gerçekten anlayabilmesiydi." "Ve bu dünyadaki en kötü sey birinin seni anlayabilmesi için yaşadıklarını yaşaması gerektiğiydi."
"Bazen ilk görüşte bilirsin,o insan senin kaderindir.Bazen bir ömür ararsın,bulunmaz." -Aşk Tesadüfleri Sever
"Ama yine ve yine dediğim gibi...Kırık bir kıza umut verirseniz ona her istediğinizi yaptırabilirsiniz.Sonunda paramparça olacağını bile koşa koşa peşinizden gelecektir.Ayaklarının altına kırık camlar döşesenizde,kanata kanata ayaklarını, ilk günkü heyecanıyla gelecektir hem de...
1000Kitap
"İstediğin olur ama istediğin gibi olmaz"