Sezen Aksu diyor ya: “ sen de benim hatalarımdan birisin/ sen en büyük günahların sebebisin/ senin için harcanan zamana yazık/sen en güzel duyguların katilisin” diye…
Bazı insanlar gerçekten bu sözlerde tasfir edildiği gibi.
Geçip giden zamana yazık…