+özür dilerim.
-sorun değil.(Her boku yap sonra özür dile.Yemezler bu numaraları.Uluslarası Af Örgütü müyüm ben? Kapattık kardeşim inanmıyoruz kimseye. Kes lan sesini. Yeniden yapmayacağın ne malum. Neden güveniyim? Seni önce vicdanın affetsin. Sürün ulan daha beter ol.Zerre kadar umurumda değilsin. Git bir köşede geber. Tamam seni 77.kez affediyorum. Bir daha olmasın. Kinci biri değilim kardeşim sen çok şerefsiz birisin.)