-Senin asistanın olduğumu söyledim. Ve sana önemli bir mektup getirdiğimi.
-Asistanım mı? Sana inandılar mı yani?
-Ben bir kadınım.
- Ne demek istiyorsun? Bir kadın olduğun için benim asistanim olduğuna inanmaları doğal mı? Yoksa kadın olduğun için onları kandırman kolay mı oldu?
- Cevabı sana bırakıyorum.