Yoldan ayrılmayı sevmiyorum,içimdeki savunmasizlik hissi derinleşiyor,ilkel bir urkeklik hissi çöküyor üstüme. Ama bu aynı zamanda seyahat etmenin en çekici unsurlarından biri ...
Son kez tek bir noktaya bu kadar yoğun ne zaman yoğunlaşmışımdır bilmiyorum. Yüzüm bildik bütün duygulardan ,dünyayla bağlantılı gerilim ve mücadelelerden arınmış bir halde o toprak yolda yürüyüşümü görseniz
Okuması kolay akıcı bir kitap. Engelli adayı olduğumuzu hatırlatan değerli bir kitap.engellilere bakış açımızı sorgulatan ,akılda kalıcı güzel bir eser. Mücadele etmenin, değerli hissetme ve hissettirmenin bir insanlık görevi olduğunu ve sevgi ile aşılabilecek bir engel olduğunu sezdiren motive edici güzel bir kitap