O bombardıman uçaklarının hayatlarımızın her saniyesinde yukarda olması nasıl mümkün olabiliyor? Neden kimse bu konuda konuşmak istemiyor... Sebep yurdumuzda çok eğlendiğimiz için dünyayı unutmuş olmamız mı? Sebep bizim çok zengin, dünyanın geri kalanınınsa çok fakir olması ve bunu umursamamamız mı? ...bizden bu kadar nefret edilmesinin sebebi bu mu? Belki kitaplar bizi mağaradan biraz çıkarabilir. Belki hep aynı ,lanet olası, çılgınca hataları yapmaktan alıkoyabilirler bizi!
Kitle kazandıkları için de basitleştiler,dedi Beatty. ..... Filmler,radyolar, dergiler,kitaplar bir çeşit puding macunu normuna indirgendi ...anlıyor musun?