Sevgi eşitlikten ziyade kölelik demekti zaten. Sevgilinin kölesi olmayan bir kişi, sevginin hakikatine eremezdi ki... Seven ile sevilen arasında ikiliğin, sen-ben demenin yeri olmazdı. o iklimde yalnızca 'sen' zamiri kullanılırdı. Sen demek, benden vazgeçtim demektir çünkü.