Tamamen tesadüf eseri karşılaştığım bu kitabı bi 5 defa daha okumayı düşünüyorum. Zweig'in tasvirlerine ve olayı anlatım şekline bayıldım. 24 saatlik bir olayı romana çevirecek kadar ustaca yazılmış bir eser. İnce olmasına bakmayın (fikrimce) etkisi - bazı - 700 sayfalık romanlardan daha uzun sürüyor.