şafak şahin

şafak şahin
@Safak2513
İnanç, varoluşun gücüdür. Bir insan yaşıyorsa, bir şeylere inanıyordur. Eğer bir şeyler için yaşamak gerektiğine inanmasaydı, yaşıyor olmazdı..
Reklam
"Bir yerlerde bir hata yapmış olmalıyım." Fakat baktım baktım, nerede hata yapmış olabileceğimi bulamadım.
Ne istediğimi kendim de bilmiyordum; hayattan korkuyordum, hayattan kaçıp uzaklaşmak istiyordum ama gene de hayattan bir şeyler bekliyordum.
Kalbim çok şey öğrendi ve yaşadı. Ve bu sayede bilgeliği, deliliği, akıllılığı öğrendim. Ama anladım ki, bu da zor bir iş. Çünkü bilgeliğin olduğu yerde fazlaca üzüntü var.
Mutlu kişi henüz doğmamış olandır.
Reklam