şafak şahin

şafak şahin
@Safak2513
İnsanlar gerçek çıkarlarını bilmedikleri için kötülük yaparlar.
Hayat ve İnsan
Reklam
Sevdiğin insanları kaybetmeye alıştığın zaman, hayatı önemsememeye başlıyorsun.
İnanç, varoluşun gücüdür. Bir insan yaşıyorsa, bir şeylere inanıyordur. Eğer bir şeyler için yaşamak gerektiğine inanmasaydı, yaşıyor olmazdı..
"Bir yerlerde bir hata yapmış olmalıyım." Fakat baktım baktım, nerede hata yapmış olabileceğimi bulamadım.
Ne istediğimi kendim de bilmiyordum; hayattan korkuyordum, hayattan kaçıp uzaklaşmak istiyordum ama gene de hayattan bir şeyler bekliyordum.
Reklam