Safderun..

Safderun..
@Safderun____
İçimin yorulduğunu hissediyorum...
Oğuz Atay diyor ya "İçimin yorulduğunu hissediyorum, tam olarak ordayım işte.."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım; kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım” Oğuz Atay
Her güzel şeyin sabra ve çokça zamana ihtiyacı var.
1000Kitap
“Ruhunun diğer yarısıyla tanıştığında, başkalarıyla neden yürümediğini anlayacaksın.” Lev Tolstoy
1000k
"Bana bir ben lazım, bir de beni anlayan. Beni bir ben anlarım ,bir de beni yaradan." Necip Fazıl Kısakürek
1000Kitap