Safderun..

Safderun..
@Safderun____
İçimin yorulduğunu hissediyorum...
"İnsan sonradan anlar, göze hitap edenle gönüle hitap edenin, çok farklı olduğunu." Şeyh Sadi Şirazi
1000k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kendi evim olduğu zaman müthiş bir kütüphanem olmazsa mutsuz olurum."
Alıntı
"Bir aşk da böylece geçip gitti. Acaba böyle geçip giden kaç aşk vardır?"
1000k
Ben kaybetmekten korktuğum her şeyi özgür bıraktım. Stefan Zweig
1000k
" Çokça yağmur yağsa, temizlenir mi şu kirli dünya?" Özdemir Asaf
1000k