Kaç yaşında olduğumu sormayın.
Yaşın sayılarla alakası olmadığını
anladığım yaştayım.Bazen neşeli bir çocuk,
Bazen yorgun bir ihtiyar var içimde.
Sese tahammül edemediğim,kalabalıktan
uzaklaştığım, etrafimdaki gereksiz insanları
elediğim yaştayım.
Güneşin doğuşunu ve batışını hayranlıkla
izlediğim değilde,
Doğan güne şükrettiğim, batan güneşe
hüzünlendiğim yaştayım..
En önemlisi de herkesi kendim gibi
sanmadığım yaştayım.