Çünkü insanları konuşarak tanıyamazsınız . Konuşmak, canlı yaratıklar arasında ki en etkisiz iletişim aracı . Dil yalan söylüyor , olanları çarpıtıyor, insanlığın hiç bıkıp usanmadığı klişeleri tekrarlıyor. Bu yüzden insanları dinlemek onları anlamak için yeterli değil .
Bizler hiç kimseyi sevemeyiz aslında. Bizim sevdiğimiz şey, karşımızdaki kişi hakkında fikirlerimizdir. Kendi düşüncelerimizi, kendi benliğimizi severiz biz.