Bugün eğer endişelendiğini hissedersen kendine şu soruyu sor: Içim neden düğüm düğüm oluyor? Şu an kontrol bende mi yoksa endişelerimde mi? Ve en önemlisi, endişelerim bana iyi geliyor
"Düşüncelerini şu şekilde hizaya sok: Yaşını başını almış bir adamsın. Artık kendini bu kölelikten kurtar. Artık her dürtünün kuklası olmak yok. Şu anki halinden şikâyet etmeyi ve gelecekten korkmayı bırak."
Ne zaman sinirlendiğini hissetsen kendine bunu hatırlatmaya çalış. Öfke güçlü, etkileyici ya da sağlam değildir. Öfke bir hatadır. Zayıflıktır. Ne yaptığınıza bağlı olarak değişebilse de başkasının sizin için hazırladığı bir tuzak bile olabilir.