İnsanlar kullandıkları kelimelerle karşılarındakinin ruh sağlığına ve dengesine ne kadar zarar verebileceğini bilselerdi, muhtemelen kelimeleri daha bilinçli seçerlerdi.
Bir durup düşününce belki bunun sonucundan hoşlanıyorlardı.Belki de bazı hasta ruhlu pislikler, kendi rezil hayatlarında iyi hissetmek için başkalarını incitmekten zevk alıyordu.
“Hâlâ nefes alabildiğime göre bunu başarı sayacağım."
Kulağa çok basit gelebilirdi. Ancak tuhaf bir şekilde son zamanlarda nefes almayı en zorlu işlerden biri olarak görüyordum.