Sokak çiçeği

Sokak çiçeği
@Sahimavi
O kadar yanımda ol isterdim ki... Özlemek o kadar zormuş ki... Ölmek gibi değil, her gün ölmekten beter olmak
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sayfama bir göz atıyorum, ne çok acımı, öfkemi, yalnızlığımı, çaresiziğimi, korkularımı, arada bir olan mutluluğumu sığdırmışım. Nafes almak istediğim her an buraya gelmiş iki satır yazıp ya daha çok ağlamış yada rahatlamışım. İyi bir duraksın 1k.
Edebiyat
Duymazdan ve görmezden geldiklerimiz, Farkındamısınız bilmem sonumuzu getiriyo. Birini duymazdan geldiğimizde aslında diğer insanlarsa bize sağır oluyo. Keşke pek çok şey böyle olmasa.
Hayat
Unutmak, ama unutulmamayı dilemekte yeni adet sanırım
Edebiyat
Yazıklar olsun, diyorum,. Başka bişe demeyede gerek yok. Çok yazık
Hayat