Ne hikayeler var değilmi, onlara bakarken kendimizi unutuyoruz, unutmalıyız. Ama acıyı çektirenleri unutturmamalıyız. Zaman unutturuyor ama biz unutmamalıyız. Acı ne kadar büyükse sessizlik o kadar bozulmalı
Senden sonra kimse bana " dünyalarımsın" demedi, yada " çiçeğimsin". Seninle birlikte öldü o kelimeler. Anlamı silindi. Senden sonra kimse beni sevmedi kahramanım. Ya da senin gibi. Anılara sarılabiliyorum bir tek onlarda da kokun yok...