Sokak çiçeği

Sokak çiçeği
@Sahimavi
O da seni özlüyomuş, gelsenmi artık
Hayat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne hikayeler var değilmi, onlara bakarken kendimizi unutuyoruz, unutmalıyız. Ama acıyı çektirenleri unutturmamalıyız. Zaman unutturuyor ama biz unutmamalıyız. Acı ne kadar büyükse sessizlik o kadar bozulmalı
İnsan
Güneşe yazı yazılmaz, yazılan yazı geri alınmazmış. ( bunun bir hikayesi var onuda sizinle yarın paylaşıcam, her kese iyi geceler.
Edebiyat
Sen unutmak için öptün beni, Ben hatırlamak için öptüm hepsini, hepsini.. (kemal hamamcıoğlu)
Edebiyat
Senden sonra kimse bana " dünyalarımsın" demedi, yada " çiçeğimsin". Seninle birlikte öldü o kelimeler. Anlamı silindi. Senden sonra kimse beni sevmedi kahramanım. Ya da senin gibi. Anılara sarılabiliyorum bir tek onlarda da kokun yok...
Edebiyat