Şahnise Akbaba

Şahnise Akbaba
@Sahnise1
İki insan birbiriyle tam bir uyum içinde yaşarsa, konuşmadan ya da yarım sözcüklerle bile anlarlar birbirlerini.
Sayfa 98
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu dünyadan insanlar göçüp gider ama yaptıkları iyi şeyler kalır.
Hani, ne derler: “İnsanın canı çıkmadıkça umudu da yok olmazmış.”
…insanı yaşlandıran yıllar değil, çile idi.