Kitap hakkında ne desem bilemiyorum benim için çok anlamlıydı. Karakterlerin birbiriyle olan ilişkileri özellikle kitaba daha bir derinlik kattığını düşünüyorum. Ethem ve Nurten'i çok sevdim ikisinin zaman içindeki karakter gelişimleri ve birbirleriyle kurdukları bağın güçlenmesi, bunun da yavaş yavaş yedirilmesi kitaba çok yerinde olmuş.
Küçüklüğümden beri Şermin Yaşar ile büyüdüm belki bu yüzden yazım tarzını da çok beğeniyorum. Harikaydı