Tess Gerritsen ne yazsa zaten beğeniyorum. Her zamanki gibi harika bir kurgu hazırlamış yazar bize. Özellikle yazarın kendi kültüründen etkilenerek yazması konunun daha derin olmasını sağlamış. Çokça ters köşe barındırıyor ve bazıları cidden tahmin edilemezdi. Bu kitapta tek puan kıracağım yer Maura'nın yeterince sahnesinin olmayışıydı.
Sessiz KızTess Gerritsen · Doğan Kitap · 20133,155 okunma
Kitap hakkında ne desem bilemiyorum benim için çok anlamlıydı. Karakterlerin birbiriyle olan ilişkileri özellikle kitaba daha bir derinlik kattığını düşünüyorum. Ethem ve Nurten'i çok sevdim ikisinin zaman içindeki karakter gelişimleri ve birbirleriyle kurdukları bağın güçlenmesi, bunun da yavaş yavaş yedirilmesi kitaba çok yerinde olmuş.
Küçüklüğümden beri Şermin Yaşar ile büyüdüm belki bu yüzden yazım tarzını da çok beğeniyorum. Harikaydı